מדיניות החזרת מוצרים

מדיניות החזרים וביטול עסקה כאמור תהא בכפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981
(להלן:”החוק”) ולתקנותיו השונות כדלקמן:
הלקוח רשאי לבטל את ההזמנה שביצע באתר בכל אחד מהמקרים ובתנאים שלהלן:

  • ביטול עסקה לפני שליחת המוצר למזמין יהא בניכוי 5% או 100 ש”ח הזול מביניהם. החברה תחזיר למזמין המוצר את הכספים בגין העסקה המובטלת כולל דמי המשלוח ששילם, בניכוי דמי הביטול. יחד עם זאת, יודגש, כי שווי החזר הכספים כאמור יהא בהתאם לנסיבות ההזמנה והתנאים הקבועים בחוק.
  • במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין, גם באם המוצר הגיע למחסני החברה וטרם הגיע לבית הלקוח, יינתן ללקוח החזר כספי בניכוי 5% או 100 ש”ח הזול מביניהם ובניכוי דמי ההובלה. יחד עם זאת, יודגש, כי באם המוצר הגיע לביתו של הלקוח וברצון הלקוח לבטל את העסקה אזי יינתן הזיכוי הכספי באם יוחזר המוצר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק ובאריזתו המקורית, כפי שנתקבל לידי הלקוח. באם כאמור, לא הוחזר המוצר לפי האמור לעיל אזי לא יוחזר מלוא כספי התמורה ללקוח אשר ביטל את העסקה כאמור. כמו כן, יובהר, כי ההחלטה בדבר מצבו של המוצר הינה החלטה בלעדית של החברה – החלטה כאמור אשר הלקוח לא יכול להתנגד לה על פי תקנון זה ועל פי הדין. מוצרים אשר הוזמנו ע”י הלקוח בהזמנה אישית ו\או מותאמת לפי מידות ו\או גוון, ואינם כחלק מסלהמוצרים המוצגים באתר – לא ניתן לבטל את העסקה בגינם.
  • מבלי לפגוע מהאמור יצוין, כי המועד שניתן להחזיר מוצר בהתאם לסעיף דלעיל, באריזתו המקורית, הינו תוך 14 יום מקבלתו.
  • ביחס למוצרים אשר נרכשו באתר האינטרנט תחת הנחה מובנית ו/או מוצרים אשר נמצאים בהנחה אזי, ישונה המועד להחזרה וזאת עד לשני ימי עסקים בלבד ובאותם  תנאים המופיעים בתקנון זה. בהתאם לכך, כל חריגה מסד הזמנים הנקוב לא תזכה את הלקוח בהחזר הכספי שבסעיף זה. וזאת בתנאי שעמד\ה בזמן הנקוב.
  • כל זיכוי כספי הנובע מביטול העסקה ובכלל ייעשה באמצעות חברת האשראי והינו בהתאם ללוחות הזמנים ולנהלים של חברת האשראי. לחברה אין כל קשר או אחריות ביחס למועד החזרת הכספים וכל דבר הנוגע במישרין ובעקיפין להחזר הכספים ולמערכת הסליקה וההחזרים של חברת האשראי.
  • באם מזמין המוצר הביע עניין לקבל עבורם זיכוי כספי לשימוש באתר (קרדיט)- שווי הקרדיט יהא שווה לסכום המקורי ששולם, ללא כל ניכוי.
  • קבלת המוצר – עם קבלת המוצר בידי המזמין באחריותו הבלעדית לבדוק את תקינות המוצר ושאין בו כל פגם או רבב לפני לכתו של השליח. לאחר בדיקת המוצר, יחתום הלקוח על תעודת המשלוח שמוצגת לו על-ידי השליח. באם לאחר לכתו של השליח הלקוח מצא פגם כל שהוא ו\או החליט כי המוצר אינו לשביעות רצונו – יחויב בדמי הובלה והרכבה נוספים בגין החלפה או החזרת המוצר.